The Miracle-Queen そして、親父たちの登場w by ブライアン | Flash Ahhh!!!

Flash Ahhh!!!

気軽に覗いていってください、好きなことを書いてますが

コメントや読者、大歓迎です^^



サムネの子供ブライアンのどや顔がw ブライアンそのものですw

それにしても、フレディの子役のクオリティが高杉です!( ´艸`)

また、こんなにレモンイエローのジャケットが似合うのはフレディ以外いませんw

実は、このPVが一番好きかもしれません!アップ

曲も両方とも、なんだか見ているだけで元気がでてきますw

ブライアンもフレディが書いた中で一番美しい曲だとべた褒めしてました。

ロジャーも、ボーダーのシャツとサングラスで俺の出来上がりだw

と子役について言ってましたw

そして自分たちの登場シーンで、

そして、親父たちの登場だ!って言っててなんだかおもしろかったですw


Every drop of rain that falls in Sahara Desert says it all,
It's a miracle,
All God's creations great and small, the Golden Gate and the Taj Mahal,
That's a miracle,
Test tube babies being born, mothers, fathers dead and gone,
It's a miracle,

サハラ砂漠に降る雨、その一滴一滴が
言ってるじゃないか それは奇跡だと
神に創られたあらゆる命は
大きくとも小さくとも、
タージマハールに黄金の扉も
それは奇跡なんだ

すでに母も父も亡くなってないいるのに
試験管ベビーが生まれる
それは奇跡

We're having a miracle on earth, mother nature does it all for us,
The wonders of this world go on, the hanging Gardens of Babylon,
Captain Cook and Cain and Able, Jimi Hendrix to the Tower of Babel
It's a miracle, it's a miracle, it's a miracle, it's a miracle,

僕達にはこの地球で奇跡は
母なる自然が僕達のために役割を演じてくれる
この世界の奇跡は続いていく
空中に浮いているバビロン庭園のように
クック船長 カインとアベル ジミ・ヘンドリックスからバベルの塔まで
それは奇跡だ それは奇跡なんだ

The one thing we're all waiting for, is peace on earth - an end to war,
It's a miracle we need - the miracle, the miracle we're all waiting for today,

たったひとつ僕達皆が待ち望んでいるものは
世界平和と戦争が終わること
僕達に必要なのは、奇跡
奇跡 それこそが今日という日に僕達皆が待ち望んでいるもの

If every leaf on every tree, could tell a story that would be a miracle,
If every child on every street, had clothes to wear and food to eat,
That's a miracle,
If all God's people could be free, to live in perfect harmony,

あらゆる木々の葉、一枚一枚が
それは奇蹟になり得たのだと、物語る
もしストリートに生きる子供たちがみな
着るもの食べるものを与えられるなら
それは奇蹟
もし神が人々を自由にし、
完璧な調和の中で生きられるならば
それは奇蹟

It's a miracle, we're having a miracle on earth,
Mother nature does it all for us
Open hearts and surgery, Sunday mornings with a cup of tea,
Super powers always fighting,
But Mona Lisa just keeps on smiling,

それは奇跡 僕達に起っている事は奇跡
母なる自然が僕達のために役割を演じてくれる
心臓を開いて、そして手術を 日曜の朝に一杯の紅茶
強大な権力者達はいつだって争い続けるが
モナリザは微笑み続けている
それは奇跡 そう、奇跡なんだよ

The wonders of this world go on,
It's a miracle, it's a miracle, it's a miracle, it's a miracle,
The one thing we're all waiting for, is peace on earth and an end to war,
It's a miracle we need, the miracle, the miracle,
Peace on earth and end to war today,
That time will come one day you'll see when we can all be friends,

この世界の不思議は続く
それは奇跡 そう、奇跡なんだよ あぁ、奇跡なのさ 奇跡だ
たったひとつ僕達皆が待ち望んでいるものは
世界平和と戦争が今日という日に終わること
僕達に必要なのは、奇跡 そう奇跡を 奇跡なんだ

そんな日が来るだろう
僕達皆があらゆる人々と友達になれる 君にも分かるだろう