忘れてはいけない日 3.11 | 僕シル新章 僕と家族とタイで生きる道♪

僕シル新章 僕と家族とタイで生きる道♪

クローン病の僕とシルビア(s14)の物語から始まり、気がつくとシルビアはもう無いし、子供は3人になるし、いつの間にか日本からタイへ移住しているし。人生は何が起きるか分からない、今を可笑しく楽しく生きよう!!

コメント大歓迎です♪お待ちしてます

We have to have a renewed appreciation for a lot of people which helped and supported on 3.11, 2011. 

We have never forgot their activity like tomodachi operation done by us navy.
When I read some articles for this, I feel so touching. Anyway I want to say ARIGATO to supporters included in us navy.