To Nagoya Port | aikdesignのブログ

aikdesignのブログ

0~5才までの成長記録

名古屋港水族館、海洋博物館、そして港の遊園地へ行ってきました。

水族館は行きたくない~と言っていたので、おいしいもの食べに行こう!と連れ出しました。

 

We went to Nagoya Aquarium, port museum, and amusement park. 

Since she didn't wanna go to the aquarium, I told her that we were going to eat something tasty. 

 

 

観覧車を見た瞬間に喜んでいました。

あまり好きではない私も最後に乗ろう!と言い聞かせ、まずはレッドロブスターでランチをして

名古屋港水族館へ。

 

After seeing ferris wheel, she showed me a BIG smile. 

I told he we were gonna get on the end! and We had a nice lunch and went to the aquarium. 

 

その後は海洋博物館と展望台。

Then off to the museum. 

 

 

最後にちゃんと観覧車に乗りました。

On the end, we did get on the ferris wheel!