久しぶり!Long time no see!
Did you miss me? I missed you!!!

忙しかったからなかなか更新ができず。。。
だから今回のテーマは。。
【忙しい!英語!バージョン】

年末はみんな忙しいよね。
実は、私は最近更新してないというのは。。。
I have been crazy busy because...
忙しかった。。。なぜならば。。。

I have Good News!!

皆さんに嬉しいご報告です♡

自社ブランドを立ち上げました。
家で子育てをしながらできる仕事を考えていて。。。美容が大好きですのでハンドビューティのブランドを立ち上げました。
I am starting my own brand... and as a mother of three, I have just been so busy with my life/work balance and could not update my blog ;(

Thank you for understanding


 Bur I’m So Exciting!!!
 You too right?

私のブランドネームは、LUXITA(ラクシータ)です。
今回私がプロデュースした初めての商品は、ネイルポリッシュ3色とトップコート、ネイルシール3枚セットの販売です。

実は、QVCジャパンの公式放送で先日私が登場したのですよ(^^)
I was on the TV last month. Did everyone see that?

Here is information about my brand!

私が出演した新商品発表の放送回が下記リンクから見られます。

↓ ↓ ↓

https://qvc.jp/cont/detail/ShohinDetail.html?hinban=674914&cgry=629&mid=flx

是非チェックしてみてくださいね♡

Please check it out!

——————————————————————


Here is an English lesson:

【忙しい英語Version】

I am swamped めっちゃ忙しい

I can’t keep up with things いろいろ追いつかない

life and work balance is a challenge for me
ライフとワークのバランスは大変

I have a lot on my plate 今いろんなことを同時にしている

Well, enjoy your day and please see the link!