わたしと手を組むひとは




自ら光り




輝き




その眩しさに 私は見守られていた。






いきつくひまもないほど




あなたのなかに私が映っている。






私は全ての物事を明け渡していた。














閉じこめていた私というエッセンスが




美しくユニークな光で輝きだす。









わたしは夜明けの待つ 




ほおずき色に染まった空港で




静寂と情熱のはざまにゆらいでいた。








あの時の完璧な安らぎに満たされている。

















星の合間から落ちてくる




運命を眺めていた。




そのひとしずくを両手で包み込んでは




虹の葉の露のきらめきにして




水面に響かせていく。









波紋がよろこびを広げていくの。









永遠の旅路のパスポートを




わたしは胸のなかで開いていく。










千客万来のスタンプが押されるとともに




その香りのなかで




味わい、歌い、華やいでいく。













もう、向かっていいよ。




待っていた場所に走ってったっていい。




誰があなたを止められる?




搭乗口はいつもあなたから開かせていて。








わたしはいま、その愛にすべてを向けて




光のなかを進んでいる。









今日もあなたに愛を送らせて…






たくさんたくさん愛は止まらない。
















わたしの愛をたくさんのひとに使ってね…






あなたを通して。






わたしを通して。






愛が 光りみちすじとなって






わたしは今、ここを生きている。












愛してやまない わくわくすること




愛してやまない あの美しい横顔




それがわたしのすべて。

















運命のなかに訪れる




わたしと手を組んだひと。











その愛は世界をかけめぐり




あなたのところへ戻ってきたらもう




何も恐れるものはない。

         ami and photo by aya.



A person of join hands with me shines himself and the brightness in him shileds me.

My face is reflected in your eyes like melted into.

I leave all things and my essence play brightness of the affection in my own unique way.

I feel a harmony with the silence and the passion in this energy.

I fill with inner peace, and form ripples of the synchronicity on the water surface in my heart.

I open my passport of eternal future.

A lot of visitors stamp the entry date there.

I am dancing, singing and being brightened in the scent of stamps.

I am going to the way of affection for you.

Let send you with love.

Use it for many people.

Through of you...

I use through of me , too.

I live today here in my affection of you.


Respect of your favorite things, persons and playing.

I love my favorite things.

I love an beautiful expression of my dearest person.

This is my all.

This affection glows and expand to the world.

And it come back to you, you don't have any scare things.