"Dauphine Gordini"
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憧れの車
Car of yearning

確かに、原型が残っているのはモノコック・ルーフ~ピラーと4枚のドアくらいのものなのだが、ベース車はゴルディーニでもなんでもないかなり旧め1961年式のただの素のドーフィン=R1090で、そんな中古大衆車をベースに後年になって(おそらく)フランス国内で改造・製作され、ヒルクライム競技などに出場していた個体のようで、日本には某業者さんにて2000年に輸入されている。エンジンはアルピーヌ1600S用(807G)に換装されていてバッド(下向き矢印)、ミッションはなんとヒューランド(Mk8かな?)で、リアサスペンションはオリジナルのスイングアクスルからフィアット・アバルトからの流用(らしい)のセミトレーリングアームに改造されている。向こうでこの仕様で登録されていた訳でこのエンジン&この外観で通関証明→予備検査・新規登録車検を取得している。ちなみにFRP製の4枚のブリスターフェンダー、ボンネット、リアエンジンフードは今もフランス国内でKitが売られていて、雑誌やネット上で同様(類似)の外観のクルマを見ることもある。 by Dauphine1093さん

Certainly, it is a monocoque roof that the prototype remains. Pillar..door..one..base..car..Gordini..nothing..considerably..old..expression..free..source..Dauphin..such..economy car..based on..in the

The engine has been changed for Alpine 1600S, and a rear suspension is remodeled from an original swing axle to the semi-trailing arm of the misappropriation from Fiat abarth very much in the Hugh land as for the mission.

This engine & acquires customs clearance proof → pretest and the new registration car inspection on this externals in the translation registered by this specification in the other side. By the way, four Fender, the bonnet, and the rear engine food made of FRP are sold Kit in France now, and might see the car of externals similar on the magazine and the net.
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