リクエストです音譜

ブルーノマーズなら何でもってことなのでニコニコ懐かしめの曲にしてみました。
なかなかのセクシーさラブラブ

初めて聴いた時は思わずえっエロっビックリマークって呟きましたけどね。

この路線の曲も大好きなのでどんどん書いて欲しいです。
 
photo:01



Girl here we are (here we are), in this big old empty room
空っぽの古くて広いだけの部屋を持て余しながら

Staring at each other, who's gonna make the first move?
ただ僕達は見つめ合い、どっちが先に動き出すのかって気にしてる

Been doing our thing for a minute, and now both our hearts are in it
お互いそれぞれの時間を過ごしながら胸の奥に隠してる思いは同じ

The only place to go is all the way
望む先は2人で過ごす愛のある時間なんだ

Is that alright? Is that okay?
気分はどう?大丈夫?

There's no need to be nervous, no babe
心配しないでそんなに固くならなくていいんだよ

'Cause I got you all night, don't you worry about a thing babe
これからこの夜を2人で分かち合えるんだから

Just go with it, go with it, go with it
ただ僕に任せて信用してくれるだけでいいんだよ

And I will go real slow with it, slow with it
優しくゆっくりと君に尽くすから

It's our first time
だって今夜が僕たちにとっての初めてだから

Go with it, go with it, go with it
信頼して僕に身体を預けてよ

And I will go real slow with it, slow with it
君に僕のできる限りの愛を捧げるよ

It's my first time with you
君と過ごす初めての夜だから

Baby, and I wanna make it right for you, (it's our first time)
僕たちの本当の愛を確かめ合いたいんだ

Clothes are not required, for what we got planned
これからの2人のプランに君自身を隠す洋服なんていらないんだ

Ooh, girl your my desire, your wish is my command
君は僕の欲望となり、君の要求は絶対になる

Treat you like a princess, ooh girl your so delicious
ほら、お姫様みたいな気持ちになってよ、何て君は魅力的なんだろう

Like ice cream on a summer day, gonna eat you before you melt away, yeah
真夏に手に入れたアイスクリームみたいに溶けて消えてしまう前に食べてしまわないと

Is that alright? Is that okay?
どんな感じ?これでいい?

There's no need to be nervous, no babe
そんなに不安げな顔をする必要なんてないよ

'Cause I got you all night, don't you worry about a thing babe
これから流れる時間は僕たち2人の為に用意されたものだから

Just go with it, go with it, go with it
安心して僕にまかせてくれればいいよ

And I will go real slow with it, slow with it
優しくゆっくりと君に愛を贈るから

It's our first time
2人にとっての特別な夜だから

Go with it, go with it, go with it
そのまま僕に身体を預けて欲しいんだ

And I will go real slow with it, slow with it
時間をかけてできる限りの愛を捧げるよ

It's my first time with you
僕たちが過ごす初めての夜だから

We can go slow (we can go slow), we can go fast (we can go fast)
時間はたっぷり用意されているから

All you gotta do is ask me girl, ask me girl
君は僕を求めてくれるだけでいいんだ

The candles are burnin', our bodies are yearnin'
キャンドルの炎が揺れ、僕たちはお互いを求め合う

I can't wait tonight, I'm so ready babe
準備は整ってる、もう待ってあげられそうにないんだ

I'm so ready baby
待ち焦がれていたんだから

Just go with it, go with it, go with it
ただ僕に任せて信用してくれるだけでいいんだよ

And I will go real slow with it, slow with it
優しくゆっくりと君に尽くすから

It's our first time
だってこれから感じる全てが僕たちにとっての初めてだから

Go with it, go with it, go with it
僕にだけの君を見せてよ

And I will go real slow with it, slow with it
時間をかけて僕の愛を全て捧げるって誓うよ

It's my first time with you
僕たちが過ごす初めての夜だから

Baby, and I wanna make it right for you, (it's our first time)
僕たちのこれからの未来を確かめ合おうよ




読者登録してねアメンバー募集中