新曲とりあえずアップしますビックリマークアヴリルのリクエストも多かったので音譜

YouTube上にフル音源がアップされてるんですけど、海外の早速歌詞を載せてくれてるサイトから貰ってきたので間違ってたら教えてくださいーDASH!

新しいアルバムの度に印象の変わるアヴリルは今回はどんなコンセプトなんでしょねニコニコ

この曲のプロデューサーはわたしも好きなバンドBoys Like Girlsのマーティン・ジョンソン。この曲も収録されるアルバムには婚約者であるNickelbackのチャド・クルーガーが作曲やプロデュースで参加だそうです。

photo:01

Singing radiohead at the top of our lungs
声の限りにレディオヘッドを歌っているの

With the boom box blaring as we're falling in love
スピーカーから大音量が響き渡る中で私達は恋に落ちるわ

I got a bottle of whatever, but it’s getting us drunk
その瓶の中身が何だったってきっと酔っ払ってもうフラフラで

Singing here's to never growing up
私はいつまでも馬鹿なままの奴らへの祝福の歌を歌っているのよ

Call up all our friends
思いつく全ての友達を呼び出して

Go hard this weekend
持てる全てのパワーで週末遊びまわるわ

For no damn reason,
それに特別な意味なんてないけど

I don't think we'll ever change
待ち受ける未来のことなんて考えてられないの

Meet you at the spot,half past ten o'clock
じゃあいつものあの場所で10時半にって

We don't ever stop,
そんな自分達を止めるなんて不可能よ

And we're never gonna change
それに変えようだなんて絶対に無理な話ね

Say, won't you stay forever stay
これから先そのままのあんたでいてほしいの

If you stay forever
あんたが変わらないでいてくれたら

Hey We can stay forever young
いつまでもこの若いままの私達でいられるはずだから

Singing radiohead at the top of our lungs
声の限りにレディオヘッドを歌っているわ

With the boom box blaring as we're falling in love
スピーカーから流れる大音量の中で私達は恋を始めるの

I got a bottle of whatever, but it’s getting us drunk
この瓶の中に入ってるのが何だって構わないのよ

Singing here's to never growing up
そして私は成長出来ないままの奴らに祝福の歌を歌ってやるのよ

We'll be running down the street
目の前の道をひたすら走り続けているの

yelling "kiss my ass"
そして叫ぶわ馬鹿野郎!って

I'm like yeah whatever, we're still living like that,
もうどうぞご勝手にって気分、そんな感じで生きているの

When the sun's going down, we'll be raising our cups
太陽が沈む時、私達は祝杯をあげるわ

Singing here's to never growing up
そうよ私の歌はそんな馬鹿な人達に

Oh woah oh woah here's to never growing up
いつまでたっても大人になりきれない

Oh woah oh woah here's to never growing up
愛すべき人達へ祝福を贈っているのよ

We live like rock stars
私達の生き様ってまるでロックスターみたいよね

Dance in every bar
街中のバーに顔を出して踊り明かす

This is who we are,
これが私達なのよ

I don't think we'll ever change(hell no)
これから先に待ってる未来なんてくそくらえって気分

They say "just grow up"
皆が口々に大人になれって言うけど

But they don't know us
私達のこと分かってなさすぎるのよね

We don't give a fuck and we're never gonna change
そんなものいらないし、変わりたいなだなんて願ってもいないの

Say, won't you stay forever
これから先そんなこと絶対言わないで

Stay if you stay forever
あんたが変わらないでいてくれたら

Hey we can stay forever young
いつまでも変わらない私達でいられるはずなの

Singing radiohead at the top of our lungs
喉が枯れるくらいレディオヘッドを歌っているのよ

With the boom box blaring as we're falling in love
大音量の中で私達はこうやって次の恋を見つけているの

I got a bottle of whatever, but it’s getting us drunk
この瓶の中身が何だったって気分良く酔えるから

Singing here's to never growing up
そんな時はいつまでも成長しない奴らに祝福の歌も歌ってやるのよ

We'll be running down the street
目の前の道をひたすら走り続けているの

yelling "kiss my ass"
そして叫ぶわ馬鹿野郎!って

I'm like yeah whatever, we're still living like that,
もうどうぞご勝手にって気分、そんな感じで生きているの

When the sun's going down, we'll be raising our cups
太陽が沈む時、私達は祝杯をあげるわ

Singing here's to never growing up
そうよ私の歌はそんな馬鹿な人達に

Oh woah oh woah here's to never growing up
いつまでたっても大人になりきれない

Oh woah oh woah here's to never growing up
愛すべき人達へ祝福を贈っているのよ

Say, won't you stay forever
これから先ずっとそのままでいてくれれば

Stay if you stay forever
あんたが変わらないでいてくれたら

Hey we can stay forever young
いつまでも私達このままの関係でいられるはずなの

Singing radiohead at the top of our lungs(Ooooooh)
肺いっぱいに空気を吸い込んでレディオヘッドを歌っているわ

With the boom box blaring as we're falling in love
スピーカーから流れる大音量の中で私達は恋に落ちるの

I got a bottle of whatever, but it’s getting us drunk(wow)
飲んでるものは何だってこの雰囲気で私達は最高の気分よ

Singing here's to never growing up(here's to never growing up)
そして大人になりきれない馬鹿達に祝福の歌を歌ってやるの

We'll be running down the street
目の前の道をただ走り続けるだけ

yelling "kiss my ass" (kiss my ass!)
暴言を吐き捨てながら

I'm like yeah whatever, we're still living like that,(just like that)
どうぞご勝手にって感じで生きてるの

When the sun's going down, we'll be raising our cups
そして太陽が沈み始める時祝杯をあげるわ

Singing here's to never growing up
そうよ私の歌はそんな馬鹿な人達に

Oh woah oh woah here's to never growing up
いつまでたっても大人になりきれない

Oh woah oh woah here's to never growing up(Oh, raise your glass and say)
愛すべき人達へ祝福を贈っているのよ

Oh whoa, oh whoa here's to never growing up (Ladidadida)
愛すべき馬鹿野郎達に乾杯を!

Oh whoa, oh whoa here's to never growing up (And no, we're never growing up)
いつまでたっても成長しない

Oh whoa, oh whoa here's to never growing up
大人になりきれないそんな奴らに祝杯を!


アメンバー募集中読者登録してね