Hello everyone!音譜



明日はいよいよ TOKYO RUNWAY ですよ~!!!グッド!

代々木でみなさんとまたお会いできるのを楽しみにしてます!クラッカー

でも、その前に!

この前のグアムアップの続きです!アップ

そうです、グアムで撮影したムラサキスポーツの水着キャンペーン!!アップ

可愛い水着がたくさんだったので出来上がりも楽しみにしててくださいね~!にひひ



シャウラ オフィシャルブログ「From My Lips!」by Ameba

うひゃー!!!太陽大好き!アップ

シャウラ オフィシャルブログ「From My Lips!」by Ameba

こういう可愛いビーチコーディネートもありましたよ~チョキ

シャウラ オフィシャルブログ「From My Lips!」by Ameba

日焼けメイクはとてもお気に入りラブラブ

シャウラ オフィシャルブログ「From My Lips!」by Ameba

海が本当に美しかったよ~ニコニコ

シャウラ オフィシャルブログ「From My Lips!」by Ameba

私のハワイのお庭にもたくさんさいてるブーゲンビリア!ドキドキ

シャウラ オフィシャルブログ「From My Lips!」by Ameba


シャウラ オフィシャルブログ「From My Lips!」by Ameba

今回このグアム撮影では神秘的な出来事が本当にたくさんあって感動しました。まずは朝起きて、外を見たら私を何度も迎えてくれた虹。本当に綺麗で癒されました。南国だからハワイのように虹が多いんだな!と嬉しく思ってたら撮影中曇ってきたな~と思ったら、カメラの前に立ったらびっくりするほどパ~~~って晴れてくれた事もたくさんあったんです!でも、一番グアムの愛情を感じたのは、この表紙撮影をしている時。撮影を始めた瞬間、チョウチョがたくさん私の周りに少しずつ集まって来たんです!とっても感動的でスタッフのみなさんと大喜び!こういう経験は初めてで、なんかグアムが私達を喜んで迎えてくれてた気がしました。合格

グアム、ありがとう!!!!ラブラブ!



Hey guys! Tomorrow is Tokyo Runway!! Looking forward to seeing you guys at Yoyogi tomorrow! But! Before that, I wanted to post some more photos from my swimwear shoot that I did in Guam. I had so many amazing experiences there that I could only think that Guam was welcoming us. Almost every morning I would wake up to a beautiful rainbow outside of my window. When we thought it was about to get cloudy during the shoot, the second I stood in front of the camera the clouds would open up and the sun would shine down on us. But the craziest was when we were shooting the cover, and right when we started to shoot, all of these butterflies started to fly towards me and land on the flowers around me. I was surrounded by beautiful butterflies! It was such an amazing feeling! Nature never seizes to amaze me. Thank you Guam!!


XOXO Love, シャウラドキドキドキドキドキドキドキドキ