Hello everyone!音譜



久しぶりのお料理アップです!アップ

気がついたら最近全然手料理の写真写してませんでした。ショック!

お仕事が忙しいと食生活に乱れがでやすいので、

私は出来る限り家で食べるようにしてます。グッド!

今夜のご飯はこちらでした!ラブラブ



シャウラ オフィシャルブログ「From My Lips!」by Ameba

ドライカレーとコンソメスープ!チョキ

シャウラ オフィシャルブログ「From My Lips!」by Ameba

そして、ミニトマトに春雨の中華風サラダ。ニコニコ

あまり良い写真写せなくてごめんなさい!汗

携帯で写しちゃいました。あせる

みんなは今日何食べたのかな?合格



Hey guys! I haven't posted any of my cooking recently so here is a post of tonights home made dinner. I made dry curry and consommé soup, and a chinese style rice noodle and cucumber salad. I also chilled some sweet mini tomatoes. YUM YUM! When my schedule gets really busy I feel like my diet gets out of balance easily from all the eating out, so I try to eat at home as much as possible. Nothing better than a nice home cooked meal. What did you guys eat for dinner tonight?



XOXO Love, シャウラドキドキドキドキドキドキドキドキ