Hello everyone!ドキドキ


昨日は毎週恒例のラジオの生放送でしたよ!べーっだ!

スタジオにはたくさんのファンの方達が来てくださってて、

と~ってもハッピーな一日でした。にひひ

しかも!

昨日はちょ~~~晴れてて暖かかったので放送後はスタジオの外の展望デッキで青空を満喫。晴れ



先週、ラジオの私のコーナーで春夏のトレンドをご紹介しましたが、キーワードだったボタニカルプリント。昨日私の着てたトップスも早速ボタニカル~。黄色い花



今一番お気に入りのブーツ。最近こればっかりだから年期が入って来た。笑。汗


Top- Ted Baker
Denim- J Brand
Boots- Report Signature
Sunglasses- moussy



Blue skies….

来週も BAYFM 78.0 朝9時から13時までの生放送聞いてね!グッド!

Shaula's official Facebook https://www.facebook.com/shaula.v
Shaula's official instagram http://instagram.com/shaulashaula



Hey guys! Some photos from yesterday! Yesterday was my weekly live radio show on BayFM 78.0, and thanks to all of the lovely fans who came out yesterday it turned out to be a splendid day! The weather was also amazing so after the show, I went out to our deck outside the studio to enjoy the blue sky. Last week on my show I introduced some of the spring and summer trends and one of the key words were "botanical prints" so! TA DA~! Me and my favorite botanical print top by Ted Baker. Denim by J brand and boots by Report Signature. I got these boots in L.A. and have been obsessed with them. Wearing them everyday is making them fall apart much faster than expected…. eek. Time for a new pair.


XOXO Love, シャウラドキドキドキドキドキドキドキドキ