Hello everyone!ドキドキ



何日か素敵な晴れの日が続いてましたが、

今日は雨ですね。汗

私はこの数日、晴れの日を満喫してましたよ。ニコニコ

二日続けて東京を出て、ちょっとした日帰りトリップをしてきました。チョキ

一日目は、初の鎌倉に行ってきました!アップ

鶴岡八幡宮に行って来たのですが、

心からお祈りをして、お参りをして、とってもリフレッシュできました。合格

そしてとっても素敵な出会いが。ドキドキ

今、鶴岡八幡宮では私の大好きなお花、ぼたんが満開なんです!クラッカー

英語でぼたんは Peony と言うのですが、

ペオニーは私の大好きなお花の一つなんです!ラブラブ

感動の感動のまた感動でした。ラブラブ!

ぼたん庭園に入ったら右にも左にもずらりとペオニーが。

風に揺られているピンク、紫、白、黄色。。。たくさんの色に囲まれて本当に幸せでした。

心から癒されました。

改めて自然の持つ力を実感しました。合格

人を幸せにする力を持つお花。

やっぱり寿命があるから、より美しいんだろうな~。ドキドキ

お花も人間も同じだなって感じました。

人生も一度だけ、限られた時間だけ。

だから人生も美しいんですよね。ラブラブ

やっぱり都会を抜け出して、自然と触れ合うと、

自分にとって本当に必要な物がはっきり見えますよね。目

素敵な時間が過ごせて感謝。毎日に感謝。ドキドキ




















鶴岡八幡宮に行った後は七里ケ浜に行きました。

海を眺めながらランチを食べて、後ろにうっすらと見える富士山を眺めてました。分かるかな?ドキドキ

富士山が見えると、なんかいいことある!

私はそう信じてます。ドキドキ

Shaula's official Facebook- http://www.facebook.com/shaula.v
Shaula's official instagram- http://instagram.com/shaulashaula

We have been having a couple days of wonderful weather here in Japan, but unfortunately the sunny streak has ended today. Luckily, I was able to take advantage of these sunny couple of days and took day trips out of Tokyo two days in a row. My first day trip was to Kamakura. Surpringly, this was my first trip there. I can't believe it took me this long to take a trip out there. I spent the day at Tsurugaoka Hachimangu shrine. It was such a peaceful experience. At the shrine, peonies were in full bloom in their garden. Ive never seen so many peonies! Yellow, pink, white, purple, it was incredible. The flowers were dancing in the wind and the sunlight was kissing their petals. It was pure bliss. These flowers are so beautiful because they have such a short life. Its so much like our lives. Beautiful, because eventually, it comes to an end. Makes you think doesn't it? How lucky we are, and how grateful we should be every single day.
After the shrine and the beautiful peony garden, I went out to Shichirigahama beach. If you look closely you see Mount Fuji. Its a sign! Something good is on its way!


XOXO Love, シャウラドキドキドキドキドキドキドキドキ