【 #感謝の朝礼 】

#大人は子どもたちの未来に責任がある

 

おはようございます。

子どもの見守りからスタート✨

子どもたちの通学時間まで雨が止んでくれたらと思っていましたが、

お天気が安定しませんね。

 

子どもたちは元気いっぱい!

 

子どもたちの笑顔を見ると

未来がこんなにも明るいことに改めて気付かされました。

もうすぐ小学6年生も卒業。

彼らの笑顔が私たちの心を照らしてくれます。

 

皆さまも体調を崩さないようにしてくださいね。

 

PS. 今日は #代表質問 の準備にとりかかります

自分の責任を果たしていきます!

 

 

#見守り #見守り隊 #河内長野市 #ありがとうの瞬間 #朝から感謝の心を込めて #感謝で始まる新しい一日

 

Starting with keeping an eye on the children✨

I was hoping the rain would stop by the time the children go to school,

but the weather is not stable, is it?

 

The children are full of energy!

 

Seeing the smiles of the children,

I was reminded once again how bright the future can be.

The sixth graders will soon graduate.

Their smiles brighten our hearts.

 

Please take care not to fall ill, everyone.

 

P.S. Today, I'll start preparing for the representative questions.

I will fulfill my responsibilities!