You stroke my hair,and you say pretty.
You gaze into my eyes,and you say I love you.
You clape my hand,and you walk with me.
You wipe away my tears,and you hug me tightly.


You have a tender heart,and I feel at ease with you.
I gaze into your back,and I feel love.
I wish hand in hand with you,and I want to stay by yourside.


I love you dearly.
I'm fall in love over and over again.



あたしの髪を撫でてあなたは可愛いと言ってくれる。
あたしの瞳を見つめてあなたは好きだと言ってくれる。
あたしの手を握りあなたは一緒に歩いてくれる。
あたしの涙を拭いてあなたは強く抱き締めてくれる。


あなたの優しさにあたしは安らぎを感じる。
あなたの背中を見つめるとあたしは愛しくなる。
あなたと手を繋いで
あたしは離れたくないと願う。


心からあなたを想う。
何度出会ってもあなたを好きになる。