雪のため自宅警備員 / House work during snow | 松田干城オフィシャルブログ

松田干城オフィシャルブログ

総合格闘家のTateki "tech" Matsudaです。
アメリカのマサチューセッツ州ボストンを拠点にプロで活動しています。

昔住んでいた時とゾウさんの色変えました。ボストンは大雪です。今日は外出したら罰金か逮捕らしいです。引越ししてから溜まっていたことやってました~


I used to have different color of this art before. Today was snow emergency in Boston. If you go out, get arrested or fined for $500 or something. Stay home and unpack stuff since moving.


明日は大丈夫なのか?ボストンはイエティの「凍える吹雪」なんかよりヘルバトラーの「かがやくいき」を食らった感じです。寒い。を通り越して痛い。。。


Is this historical snow storm? I didnt really buy stock for few days. hope grocery is open tomorrow otherwise I will be starving for sure!!

徳次郎さんが完全帰国するときに譲り受けたテレビを壁につけました~。さすが日曜大工が凄いアメリカ。


家は異常ありませんでした。以上、自宅警備員リポートでした。


I hang TV on the wall to save some room(Is this good idea?) Now I can stream everything to the monitor!


How was everyone's day of snow storm?