11月24日に投稿したなう | 僕シル新章 僕と家族とタイで生きる道♪

僕シル新章 僕と家族とタイで生きる道♪

クローン病の僕とシルビア(s14)の物語から始まり、気がつくとシルビアはもう無いし、子供は3人になるし、いつの間にか日本からタイへ移住しているし。人生は何が起きるか分からない、今を可笑しく楽しく生きよう!!

コメント大歓迎です♪お待ちしてます


If I didn't have my work, I would go to Hokkaido. But the reality is to scold for 2 hrs. I wish I had a good thing tomorrow!
11/24 3:05

My tomorrow plan, I will take my son to the hospital due to earache. I don't use my car because of improving my health condition!!
11/24 3:05

Oops!! Now it's 3:00 a.m. It is time to go to bed. But I need to study English. At first, I want to sleep ASAP, I am so tired...
11/24 3:25

Tomorrow I will go to shopping to get blood pressure. Maybe I have a risk because my wife may not permit whether I can get or not.
11/24 3:25