12月23日に投稿したなう | 僕シル新章 僕と家族とタイで生きる道♪

僕シル新章 僕と家族とタイで生きる道♪

クローン病の僕とシルビア(s14)の物語から始まり、気がつくとシルビアはもう無いし、子供は3人になるし、いつの間にか日本からタイへ移住しているし。人生は何が起きるか分からない、今を可笑しく楽しく生きよう!!

コメント大歓迎です♪お待ちしてます


Beginning today, I am single because my wife and my son had come back to Hokkaido. I feel lonely not to see my son.
12/23 1:57

My plan is that I will come back to Hokkaido on Dec. 30th. I must work for a week... I would like to go to Hokkaido soon.
12/23 1:57

At 1:30 am, I will start to practice speaking English. I have nothing to do tomorrow, I must think what I should do tomorrow.
12/23 1:57

Today I have already finished the shopping. I bought new clothes and new shoes to go to Hokkaido. I can buy good things!!
12/23 19:04

After my shopping, I went to the car shop to exchange ATF. However it is busy for staffs to change many winter tires. I'll go next week.
12/23 19:04