6月18日に投稿したなう | 僕シル新章 僕と家族とタイで生きる道♪

僕シル新章 僕と家族とタイで生きる道♪

クローン病の僕とシルビア(s14)の物語から始まり、気がつくとシルビアはもう無いし、子供は3人になるし、いつの間にか日本からタイへ移住しているし。人生は何が起きるか分からない、今を可笑しく楽しく生きよう!!

コメント大歓迎です♪お待ちしてます

It is a hot day! It is difficult for me not to use the air conditioner to sleep. It's very cool under the air conditioner. #twinglish
6/18 0:51
Today I study Part2 for TOEIC Test. I am good at this type of test pattern. The next I will study Part5. #twinglish
6/18 1:22
I had to go to business trip to Yokohama suddenly. I have just come back to my home. I was so tired but I felt so good. #twinglish
6/18 23:26
@coldfervor I go to the hospital twice a month. I think it is most important thing to keep good health condition!
6/18 23:47
@karismap Wow!! It is very beautiful and look so delicious! My son didn't give me anything... My son is one year old!!
6/18 23:47