6月26日に投稿したなう | 僕シル新章 僕と家族とタイで生きる道♪

僕シル新章 僕と家族とタイで生きる道♪

クローン病の僕とシルビア(s14)の物語から始まり、気がつくとシルビアはもう無いし、子供は3人になるし、いつの間にか日本からタイへ移住しているし。人生は何が起きるか分からない、今を可笑しく楽しく生きよう!!

コメント大歓迎です♪お待ちしてます

If possible, I want same reward!! I buy my house for my family soon!! ゴーン社長 報酬9億8800万円 - Y!ニュース http://t.co/UOkMJuUQcA
6/26 0:54
Sports car market is open!! 日産、株主総会を開催。「日産パワー88」の達成へ向け業績好調を強調 / 若者向けスポーツカーを、との要望には「ニスモで……」(Impress Watch) - Y!ニュース http://t.co/lU3Wd7a014
6/26 1:15
@karismap Hello~^^ Let's try to change!! I understand, in my case my son spent my wife's house for more than 1month. I felt lonely...
6/26 1:15
I was so hard. I don't finish my work yet. Tomorrow I will come back to my house soon though I must reduce overworking time. #twinglish
6/26 1:15
@angelogique I couldn't go to TOEIC due to headache. How often do you have TOEIC test?
6/26 1:15
I don't like cigarette smell. The neighborhood smoke outside. The smell drift to my house. I feel so uncomfortable! #twinglish
6/26 1:48
Unfortunately I forget to leave my wallet in my office. Former manager is so kind to bring it to me! I really appreciate! #twinglish
6/26 23:08