7月8日に投稿したなう | 僕シル新章 僕と家族とタイで生きる道♪

僕シル新章 僕と家族とタイで生きる道♪

クローン病の僕とシルビア(s14)の物語から始まり、気がつくとシルビアはもう無いし、子供は3人になるし、いつの間にか日本からタイへ移住しているし。人生は何が起きるか分からない、今を可笑しく楽しく生きよう!!

コメント大歓迎です♪お待ちしてます

@yoshimiyossi we need the air conditioner! In my case I have used it since June! I hate rainy season, summer... In fact I'm from Hokkaido.
7/8 1:15
@karismap I use child seat made by combi. Egg cushion is so good! My son likes driving! http://t.co/iHcOSjiiwW
7/8 1:35
@yoshimiyossi In fact I directly watch the race. I sometimes drive my car in the circuit!! It is very exciting for me!!
7/8 1:35
I have only 2 weeks for toeic test. I understand I need to study it, but I am too tired to study it... I want to go back home. #twinglish
7/8 1:56