7月10日に投稿したなう | 僕シル新章 僕と家族とタイで生きる道♪

僕シル新章 僕と家族とタイで生きる道♪

クローン病の僕とシルビア(s14)の物語から始まり、気がつくとシルビアはもう無いし、子供は3人になるし、いつの間にか日本からタイへ移住しているし。人生は何が起きるか分からない、今を可笑しく楽しく生きよう!!

コメント大歓迎です♪お待ちしてます

@yoshimiyossi hi!! Are you fine? I am from Hokkaido! Now I live in Kanagawa. Recently It was so hot that I don't feel comfortable...
7/10 1:18
@yoshimiyossi I love car! But unfortunately I am not good at driving car. I drive slowly! It is most important to enjoy driving!
7/10 1:39
@karismap You are welcome. I am very sorry I forget the name of this seat. But I bought it at 赤ちゃん本舗!
7/10 1:39
@Jinkoenig Are you OK? I live in Kanagawa. I feel strong wave too! #twinglish
7/10 1:39