12月24日に投稿したなう | 僕シル新章 僕と家族とタイで生きる道♪

僕シル新章 僕と家族とタイで生きる道♪

クローン病の僕とシルビア(s14)の物語から始まり、気がつくとシルビアはもう無いし、子供は3人になるし、いつの間にか日本からタイへ移住しているし。人生は何が起きるか分からない、今を可笑しく楽しく生きよう!!

コメント大歓迎です♪お待ちしてます



[実物をみて意外だった芸能人いる?] Yes. I saw Ryoko SHINOHARA in famous furniture store. She was beautiful but different on TV
12/24 0:45

[告白したことある?] Of course, YES. I got married and I have my son. We might have less these opportunities.
12/24 0:47

[ゴ○ブリ殺せる?] No, no, no... I think I ask my wife to fight with them. It is impossible to touch...
12/24 0:48

[今度いつ携帯機種変する予定?] my plan is that when new iPhone, iPhone 6S, will launch, I will exchange new one.
12/24 0:50

[お茶を啜る音、気になる?] No. When I hear this type of sound, I think I want to drink Japanese tea.
12/24 0:51