26/12/2014 log | 僕シル新章 僕と家族とタイで生きる道♪

僕シル新章 僕と家族とタイで生きる道♪

クローン病の僕とシルビア(s14)の物語から始まり、気がつくとシルビアはもう無いし、子供は3人になるし、いつの間にか日本からタイへ移住しているし。人生は何が起きるか分からない、今を可笑しく楽しく生きよう!!

コメント大歓迎です♪お待ちしてます

ログをまとめたよ!goo.gl/L4SUXp

ログをまとめたよ!goo.gl/zqlrG2

A little sleepy...

I updated my blog!

It's almost 2:00 am. I should sleep!

Pick up my coworker to climb the mountain

Let's climb!

Arrived at the peak!

Waiting for the cable car.

Arrived at home!

Taking a bath!

Eating pizza!

English lesson with ROSETTA Stone

Winter vacation started! I climbed Ooyama with my coworker! I felt tired but good feeling in the nature! The air was so fresh!

つぶやきがブログになる24LOG