16/01/2015 log | 僕シル新章 僕と家族とタイで生きる道♪

僕シル新章 僕と家族とタイで生きる道♪

クローン病の僕とシルビア(s14)の物語から始まり、気がつくとシルビアはもう無いし、子供は3人になるし、いつの間にか日本からタイへ移住しているし。人生は何が起きるか分からない、今を可笑しく楽しく生きよう!!

コメント大歓迎です♪お待ちしてます

ログをまとめたよ!goo.gl/3QZrLi

Ha ~ ... Error error error!!! Something wrong!

I have a pain in my stomach

I couldn't update my blog due to APP error, let's sleep!

As my expectation, this error will get better by tomorrow!

Good morning! Good day but my stomach not so good!

Going to my house!

I'm home! And having dinner although late night!

Very very tough day! I was so tired but good day. I enjoyed working!! On weekend I will spend with my family.

つぶやきがブログになる24LOG