24/02/2015 log | 僕シル新章 僕と家族とタイで生きる道♪

僕シル新章 僕と家族とタイで生きる道♪

クローン病の僕とシルビア(s14)の物語から始まり、気がつくとシルビアはもう無いし、子供は3人になるし、いつの間にか日本からタイへ移住しているし。人生は何が起きるか分からない、今を可笑しく楽しく生きよう!!

コメント大歓迎です♪お待ちしてます

Good morning!! It's also warm today.

My office!!

Meeting with my team!

Next!! Project meeting!

Lunch time!

Move to laboratory!!

Meeting about quality

Meeting with supplier!

Report current status to my boss!

Left my office!! Waiting for train

Arrived at home!

Cleaning pet room!

Taking shower!

Dinner...

Today I had a lot of meetings. I was so tired because some problem occurred. However I love my work. I have to do my best for myself and my family!

つぶやきがブログになる24LOG