We’ll pick our battles ‘cause we know we’re gonna win the war
我々は戦うことを選ぶだろう なぜなら我々は戦いに勝てると分かっているからだ

We’re not rattled ‘cause we’ve shouted all of this before
我々は騒がない なぜなら前に大声を張り上げていたからだ

Steadier than steel ‘cause we’re ready with our shields and swords
鋼鉄よりもしっかりしている なぜなら我々には盾と剣があるから

Back on the saddle ‘cause we gathered all our strength for more
元に戻そう なぜなら我々は強さを集結しているのだから

And we won’t bow, we won’t break
我々は屈しない、壊れない

No we’re not afraid to do whatever it takes
何が来ようと私たちは恐れることはない

We’ll never bow, we’ll never break
屈しない、壊れない

‘Cause we’re warriors, we’ll fight for our lives
だって私たちは戦士だから 我々は人生のために戦う

Like soldiers, all through the night
夜を駆け抜けた戦士たちのように

And we won’t give up, we will survive
我々は諦めない、生き残る

We’re warriors
私達は戦士だ

And we’re stronger, that’s why we’re alive
私達は強くなる、それが生きている理由だから

We will conquer time after time
私達は何度でも勝ち取っていく

We’ll never falter, we will survive
私達は決して弱体化しない、生き残る

We are warriors
私達は戦士だ

We are warriors
私達は戦士だ

Like Vikings we’ll be fighting through the day and night
バイキングのように私達は戦い抜く 昼も夜も

We’ll be marching through the darkness till the morning light
私達は暗闇を行進していく 朝の光が差し込むまで

Even when it’s harder like the armor you will see us shine
鎧を纏い戦うことが辛いとしても、私達が輝くのを見るだろう

No we won’t stop and we won’t drop until the victory’s ours
私たちは止まらない、へこたれない 勝利が私達のものになるまで

No we won’t bow, we won’t break
私達は屈しない、壊れない

No we’re not afraid to do whatever it takes
私達は何が来ようと恐れることはない

We’ll never bow, we’ll never break
私達は決して屈しない、壊れない

‘Cause we’re warriors, we’ll fight for our lives
だって私達は戦士だから 人生のために戦う

Like soldiers, all through the night
戦士のようだ 夜を駆け抜ける

And we won’t give up, we will survive
私達は諦めない 生き抜く

We are warriors
私達は戦士だ

And we’re stronger, that’s why we’re alive
私たちはより強くなる、それが生きている理由だ

We will conquer time after time
私たちは何度も勝ち取っていく

We’ll never falter, we will survive
私たちは決して弱まらない、生き抜く

We are warriors
私たちは戦士だ

Oh, you can’t shoot us down
私たちを撃ち落とすことはできない

You can’t stop us now
私たちを止めることはできない

We’ve got a whole damn army
私たちはとんでもない軍隊だから

Oh, you can’t break us down
私たちはうち砕けない

You can’t take us out
排除されない

This will be behind us
これは私たちの後ろにいるだろう

‘Cause we’re warriors, we’ll fight for our lives
だって私たちは戦士だから 人生のために戦う

Like soldiers, all through the night
夜を駆け抜ける戦士のように

And we won’t give up, we will survive
私たちは諦めない、生き抜く

We are warriors
私たちは戦士だ

And we’re stronger, that’s why we’re alive
私たちはより強くなる それは私たちが生きている理由だ

We will conquer time after time
私たちは何度でも勝ち取る

We’ll never falter, we will survive
私たちは決して弱くならない 生き抜く

We are warriors
私たちは戦士だ