OLIVIA winter sleep 和訳 | MY PAIN

MY PAIN

【目標】
できるだけ多くのバンドの歌詞の和訳する!
一週間に一回はブログ投稿する!

It keeps coming back to me
それが絶えず私の心を過ぎって
I remember this pain
この痛みを私に思い出させるから
Ir spreads across my eyes
私の目の前に広がるものは
Everything is dull
全て活気がない


Everyone's smiling, they're smiling
みんなが笑っている
It pushes me far far away
彼らがみんな笑っているから
I can't understand
私は彼らの輪から遠く押し出される
Everything is blue
何もかも憂鬱になる


Can you hear me out there?
あなたには私の声が聞こえる?


Will you hold me now...?
 あなたは今私を抱きしめてくれるの?

Hold me now, My frozen heart
私のこの凍りついた心を
I'm gazing from the distance and
私は遠くから見つめている
I feel everything pass through me
全ての物事が私を通り過ぎていくような感じがする
I can't be alone right now
今の私は一人ではいられない
Will you hold me now...?
あなたは今私を抱きしめてくれるの?
Hold me now, My frozen heart
私のこの凍りついた心を
I'm lost in a deep winter sleep
私は深い冬眠に就いている
I can't seem to find my way out alone
私が一人で自分の道を見つけられるようには思えない
Can you wake me?
あなたには私を目覚めさせることができるの?


I know when I let it in
私がそれを認めるならば
It hides love from this moment
その時からそれが愛を隠すことになることは分かっている
So I guard it close
だから私はそれをそばで守る
I watch the move it makes
私はそれが動くのを注意深く見張るの

But ir gets me, but it gets me
でもそれが私には気にかかる
I wish I could understand how I
どのようにすればそれを消し去ることができるのか
Could make it disappear, make it disappear
私に分かればいいのにと願う

Anyone out there hear me now?
だれか私の声が聞こえないのかしら?
Will you hold me now...?
あなたは今私を抱きしめてくれるの?
Hold me now, My frozen heart
私のこの凍りついた心を
Kiss my lips and maybe
私の唇にキスをしてくれれば
you can take to your world for now
今あなたは私をあなたの世界に連れて行くことができる


I can't be alone right now
今の私は一人ではいられない
Will you hold me now...?
 あなたは今私を抱きしめてくれるの?
Hold me now, My frozen heart
私のこの凍りついた心を
Please make it all go away
全てを忘れさせて欲しいの
Am I ever gonna feel myself again?
私はもう一度自分自身の存在を感じ取ることができるのかしら?
I hope I will
そうなれば嬉しいけれど


Will you hold me now...?
あなたは今私を抱きしめてくれるの?
Hold me now, My frozen heart
私のこの凍りついた心を
I'm gazing from the distance and
私は遠くから見つめている
I feel everything pass through me
全ての物事が私を通り過ぎていくような感じがする
I can't be alone right now
今の私は一人ではいられない
Will you hold me now...?
あなたは今私を抱きしめてくれるの?
Hold me now, My frozen heart
私のこの凍りついた心を
I'm lost in a deep winter sleep
私は深い冬眠に就いている
I can't seem to find my way out alone
私が一人で自分の道を見つけられるようには思えない
Can you wake me?
あなたには私を目覚めさせることができるの?