7月30日に投稿したなう | 僕シル新章 僕と家族とタイで生きる道♪

僕シル新章 僕と家族とタイで生きる道♪

クローン病の僕とシルビア(s14)の物語から始まり、気がつくとシルビアはもう無いし、子供は3人になるし、いつの間にか日本からタイへ移住しているし。人生は何が起きるか分からない、今を可笑しく楽しく生きよう!!

コメント大歓迎です♪お待ちしてます



It was so tough day for me. But I did my best. Although today is my wife's birthday, I don't come to my house early, I think. #twinglish
7/30 1:53

I feel very hot. Maybe I have a fever!?? So I try to measure my temperature. From last week I was so busy. I catch a cold again?? #twinglish
7/30 2:13

I am home! Today I could come back home. Tomorrow I will go to the city office. I am so tired... #twinglish
7/30 23:59