8月17日に投稿したなう | 僕シル新章 僕と家族とタイで生きる道♪

僕シル新章 僕と家族とタイで生きる道♪

クローン病の僕とシルビア(s14)の物語から始まり、気がつくとシルビアはもう無いし、子供は3人になるし、いつの間にか日本からタイへ移住しているし。人生は何が起きるか分からない、今を可笑しく楽しく生きよう!!

コメント大歓迎です♪お待ちしてます



@karismap Hi! No, I had a some teachers. As a guitar, I taught by myself. However I don't play the any instruments now.
8/17 0:03

Now I am in Kanagawa. It takes about 7 hours from Hokkaido to Kanagawa. My family was so tired that they have already slept. #twinglish
8/17 0:24

I could get score 655 in TOEIC IP test. I am happy to achieve my target score(650). To increase my score I continue to study! #twinglish
8/17 0:24

Today I feel a little headache. The root cause is fatigue for summer vacation. I have vacations by Monday. #twinglish
8/17 15:24