1月23日に投稿したなう | 僕シル新章 僕と家族とタイで生きる道♪

僕シル新章 僕と家族とタイで生きる道♪

クローン病の僕とシルビア(s14)の物語から始まり、気がつくとシルビアはもう無いし、子供は3人になるし、いつの間にか日本からタイへ移住しているし。人生は何が起きるか分からない、今を可笑しく楽しく生きよう!!

コメント大歓迎です♪お待ちしてます



Yesterday I studied English and Spanish for more than 3 hours! It is good, I can do it!! Today I feel better than yesterday. #twinglish
1/23 0:38

I practiced listening to English 1.5 times more rapidly. This is the one of the good training! #twinglish
1/23 1:23

Unfortunately I couldn't sleep because I slept for a long time yesterday due to bad condition. I have to go early tomorrow. #twinglish
1/23 2:06

マー君 ヤンキースと契約合意 - Y!ニュース http://t.co/X7iyrDEx2B It's a good news for Japanese people. I want him to win the game many times. #twinglish
1/23 2:27