24/01/2015 log | 僕シル新章 僕と家族とタイで生きる道♪

僕シル新章 僕と家族とタイで生きる道♪

クローン病の僕とシルビア(s14)の物語から始まり、気がつくとシルビアはもう無いし、子供は3人になるし、いつの間にか日本からタイへ移住しているし。人生は何が起きるか分からない、今を可笑しく楽しく生きよう!!

コメント大歓迎です♪お待ちしてます

Watched TV program, Ame talk!!!

ログをまとめたよ!goo.gl/BcRjSy

Updated my 24 log blog!!

Simplog updated!

Feel so sleepy!

iKnow!

Good night!!! See you tomorrow!

Buenos Dias!! Cloudy!!!

Finished today's work! Going to dinner party!

Start dinner with my coworker!

Leaving!

Just arrived at home!

After so long I planed dinner party with my coworkers! We enjoyed dinner and talking each other!! Good day!

つぶやきがブログになる24LOG