1月23日に投稿したなう | 僕シル新章 僕と家族とタイで生きる道♪

僕シル新章 僕と家族とタイで生きる道♪

クローン病の僕とシルビア(s14)の物語から始まり、気がつくとシルビアはもう無いし、子供は3人になるし、いつの間にか日本からタイへ移住しているし。人生は何が起きるか分からない、今を可笑しく楽しく生きよう!!

コメント大歓迎です♪お待ちしてます



[1週間のうち、何回1人ご飯する?] No. Basically I have meal with someone. I want to enjoy!!
1/23 0:38

[ヒマな時なにしてる?] When I have free time, I study English. I want more time to study Spanish and stock, financial!
1/23 0:39

[3連休あったらどこいきたい?] For abroad, I want to visit Korea. For domestic, go to Hokkaido, my home town.
1/23 0:41