Sol restraunt in Palo Alto | MOCO

MOCO

iroiro jinsei arimasune

Palo Altoにあるメキシカンレストランに行ってきました~
人気のお店らしく予約を取らないそうで、お店に着いたときも席待ちのお客さんがたくさんお店の外に立って待っていました。 私達も平日だったにもかかわらず20分ぐらい待ったかなぁ。

そして旦那さんとメニューを半々にして食べたのがこちら。
*Fajitas grilled strips of breast of chicken or steak,
              bell peppers, onions, tomato, garlic and seasoning to create this
              simple tasty dish.
*Mole
              Poblano
sun dried chiles, spices & a dash of chocolate
              to create this traditional rich sauce. Served with chicken.



美味しかったです~  
マルガリータもGood

Palo alto sol restraunt 
http://paloaltosol.biz/