Holding On to Heaven | LYMTOM

LYMTOM

GET UP !!! LYMTOM



あっ。どうも僕です。LYMTOMです。


御無沙汰してます。


今は谷に待機中です。谷にユリは咲いてるんすかね?


まーそんなこんなで、音楽>仕事>音楽>仕事>酒>荒れる>泣く>寝る

を繰り返しております。(笑)


まー俺って乙女だなって最近思います。

自分で言うと気持ち悪いですが、性格って変わりますね。


昔は鉄人/鬼人と呼ばれたんですがね。(笑)


まー世の中に信じれる物や好きな物は

そんなにポンポンできないっす。


だから EYMそろそろ動かします。


裏方の仕事が忙しすぎて、死にそうでした。


少ないLIVEの中でも会いに来てくれてた皆ありがとうね。

支えになってました。



でも音楽しかないっすね。俺 やっぱ。


昔から想いは、変わってないっす。


俺の音楽を届ける。これだけ。


共感してほしくないなんて言わないし、してくれともいわないけど。


俺たちが作るものは、この世に1つしかない。


小さなころから思ってた、俺の言葉を音を届けれる様に

ボチボチ歩いていきますわ。


Foxes - Holding onto Heaven

聞いてたらカナダのヒーローの歌を思い出した。

これって俺っす。(笑)


I'll hold on, and hold on...

I still can't believe it because
I'm dyin' inside alone

And everyday we gotta be apart,
I'm like a baby with a broken heart
But the second that I see you
You will know how much I need you
Cause I'll never be lettin' you go


I'm lost without you
And there's nothing I can do
You're the one I can't go without

By holding on to you then I'll be holding on forever
I've got you now and
I'm not letting go of you
Never be together long enough
Cause every moment I'm with you
It's like I'm holding on to heaven

And I'm willing to wait
Just to see you another day
What I'm waiting for
Will wash this pain away
And it's never too late


quote NICKELBACK