24/01/2015 log | 僕シル新章 僕と家族とタイで生きる道♪

僕シル新章 僕と家族とタイで生きる道♪

クローン病の僕とシルビア(s14)の物語から始まり、気がつくとシルビアはもう無いし、子供は3人になるし、いつの間にか日本からタイへ移住しているし。人生は何が起きるか分からない、今を可笑しく楽しく生きよう!!

コメント大歓迎です♪お待ちしてます

I'm home from dinner party!

ログをまとめたよ!goo.gl/fBaLJJ

Blog check!

Good morning!! And taking a shower!!

Going shopping with my coworker!

Lunch, sushi!!

Shopping! My son wore the glasses!

Checking new model house!

I'm home!

Taking a bath and washing sink!!

Start to study!!

Good day!y coworker stayed at my house. For lunch we ate sushi. After that we were shopping. We bought present for my father because next month it'sy father's birthday!

つぶやきがブログになる24LOG