20/02/2015 log | 僕シル新章 僕と家族とタイで生きる道♪

僕シル新章 僕と家族とタイで生きる道♪

クローン病の僕とシルビア(s14)の物語から始まり、気がつくとシルビアはもう無いし、子供は3人になるし、いつの間にか日本からタイへ移住しているし。人生は何が起きるか分からない、今を可笑しく楽しく生きよう!!

コメント大歓迎です♪お待ちしてます

Goodnight zzz...

Good morning! Day off!

Leave for my house

Home from the hospital!

Lunch with my family !! Japanese noodle, udon!

Tax office!

I have to move from tax office to offer final return!!!

Just finished final return... so tired...

Shoppingmole!

At home!

Washing my bathroom!!

ログをまとめたよ!goo.gl/OFclUX

Taking a bath with my son

Having dinner!

Washing my teeth & made my son washing!

Today I was day off because I had to take my wife to the hospital and go to tax office. We got bad news but I believe our situation will be better. At tax office I offered final return , it took long long time. I was so tired...

つぶやきがブログになる24LOG