21/02/2015 log | 僕シル新章 僕と家族とタイで生きる道♪

僕シル新章 僕と家族とタイで生きる道♪

クローン病の僕とシルビア(s14)の物語から始まり、気がつくとシルビアはもう無いし、子供は3人になるし、いつの間にか日本からタイへ移住しているし。人生は何が起きるか分からない、今を可笑しく楽しく生きよう!!

コメント大歓迎です♪お待ちしてます

Watching TV program, Doctors! I love it!!

ログをまとめたよ!goo.gl/2PHJgQ

Wake up!!

Seven eleven! My son likes it very much!

Arrived at the station!!

Romance car!

Just arrived at Benesse!!

Let's start English lesson!

Finished lesson!

Waiting for lunch!

Enjoy lunch!!

Just got train, romance car!

The train is stopped!

Just arrived home!!

So sleepy...

My son slept!

Blog update!

This was first experience! I went to Shinjuku with my son without my wife!! It was so hard because my son was free to run, sing and cry!!! But we enjoyed English lesson and lunch and so on. I love my son, of course I love my family!! Good day I never forget!!

つぶやきがブログになる24LOG